Gaidot nākamo – 2021. gadu

4 Decembris 2020

Vai Jūs gaidāt nākamo gadu? Mēs – ļoti! 2020. gads iezīmējās ar Briox darbības uzsākšanu Latvijā un šobrīd mēs esam pozitīvi satraukti par nākotni, kas mūs sagaida kopā ar Jums - mūsu klientiem. Tāpēc vēlamies dalīties ar Jums mūsu nākamā gada plānos!

Īsā pārskatā parādīsim Jums galvenos trīs virzienus, kuros strādāsim, lai atvieglotu jūsu ikdienu:

  • Jau 1. ceturksnī pievienosim jaunas sistēmas funkcionalitātes;
  • Turpināsim darbu pie uzlabojumiem, lai nodrošinātu Jūsu un Jūsu klientu veiksmīgu sadarbību mūsu sistēmā;
  • Nākamgad darbu sāks “Briox akadēmija”;

Turpinājumā sniedzam detalizētāku informāciju par šiem trīs virzieniem.

Jaunumi 2021. gada 1. ceturksnī?

Protams, mūsu darbības pamats ir pārliecinieties, ka Briox sistēma ietver visu jums nepieciešamo funkcionalitāti. Jau nākamā gada pirmajā ceturksnī jūs varēsiet sākt izmantot sekojošas funkcionalitātes:

  • Pamatlīdzekļu uzskaite, lai nodrošinātu pamatlīdzekļu un nemateriālo aktīvu uzskaiti atbilstoši gan dažādu uzņēmumu, gan Latvijas likumdošanas un normatīvo aktu prasībām.
  • SEB Gateway, kas ļauj vadīt un kontrolēt uzņēmuma SEB bankas kontu reālajā laikā, grāmatvedības sistēmā nodrošinot maksājumu apstrādi un saņemšanu, kā arī bankas konta bilanci.
  • Fitek integrācija e-rēķiniem, kas nodrošina elektronisko rēķinu sūtīšanu no pārdevēja pircējam, izmantojot drošu datu apmaiņas kanālu.
  • Cost-Pocket integrācija avansa maksājumiem, kas ļauj būtiski atvieglot darbinieku izdevumu atskaišu veidošanas procesus. CostPocket lietotne nodrošina čeku digitalizēšanu, izmantojot automātisko teksta atpazīšanu un nosūtīšanu grāmatvedības sistēmai.

Iepriekšminētie Briox sistēmas papildinājumi ir tikai daži no plānotajiem jaunumiem, kurus plānojam  nākamā gada sākumā. Sekojiet līdzi informācijai par mūsu sistēmas atjauninājumiem – būs arī daudz citi jaunumi!

Padariet veiksmīgu sadarbību vēl vienkāršāku!

Grāmatvedība, kas balstīta sadarbībā starp grāmatvedi un klientu.

Mēs turpināsim strādāt, lai vienkāršotu jūsu sadarbību ar klientu vienā grāmatvedības sistēmā – platformā.

Lai vienkāršotu gan grāmatveža, gan klienta darbu Briox sistēmā, mēs turpināsim strādāt gan pie sistēmas vizuālā izskata, gan arī funkcionalitātes, vēl vairāk uzlabojot lietotāja pieredzi Briox sistēmā. Strādājot vienotā sistēmā ar klientu, grāmatvedim tiek ietaupīts laiks, kuru var izmantot, lai sniegtu klientam proaktīvus pakalpojumus – rekomendācijas, kas, savukārt, var palīdzēt klientam viņa biznesa attīstībā.

Esi sveicināta, Briox akadēmija!

Ja grāmatvedim ir jāstrādā ar grāmatvedības sistēmu, kas tikai nodrošina noteiktu funkcionalitāti, ne grāmatveža, ne arī viņa klienta ikdiena netiek būtiski atvieglota.  Mēs zinām, ka tikpat svarīgi ir tas, ka darbu sistēmā var viegli uzsākt un sistēma ir viegli lietojama!

Tāpēc mēs nākamgad atklāsim Briox akadēmiju – speciāli izstrādātu apmācības sistēmu, lai nodrošinātu vieglu, ērtu un saprotamu darba uzsākšanu ar Briox sistēmu gan grāmatvežiem, gan viņu klientiem.

 

Mūs gaida daudzsološs 2021. gads! Sekojiet līdzi jaunumiem!

 

(Vai vēlaties pievienoties Briox ceļojumam jeb vienkārši gribat uzzināt vairāk? Nevilcinieties sazināties ar mums!)

 

Vairāk jaunumu

Briox paraksta sadarbības līgumu ar Vidzemes Augstskolu

Briox paraksta sadarbības līgumu ar Latvijas Universitāti

Briox un Swedbank Gateway integrācija Latvijā

Rādīt visas ziņas